Ny vecka.

{ 2010-10-1119:28:45 } Allmänt | 2 kommentarer


Den nya veckan började jag med att gå till gymmet. Var 30 minuter på löpbandet och sen körde jag lite lättare övningar. Vill inte ta ut mig allt för mycket, tänkte jag skulle prata barnmorskan om det sen.
Hämtade Julia vid tolv och då åkte vi till Andys Lekland i Sickla. Julia tyckte det var jättekul, hon sprang runt både med och utan mig. Först var hon lite fegpropp och vågade inte åka rutchkanan själv men det släppte till slut. Fick åka med henne några gånger och hålla henne i handen, åka brevid henne utan att hålla handen och tillslut vågade hon åka all by her self.
Tog det lugnt på vägen hem, mötte Timothy utanför porten och vi gick och plockade fina höstlöv som vi lagt upp fint här hemma.
Till middag gjordes det lasange, köpta lasangeplattor med allt annat från skratch.
Julia sover redan, det var en lång dag med mycket kul att göra och intryck så hon somnade för kanske 10 minuter sedan.
Funderar på om vi nu ska sätta på Prince of Persia. Har velat se den ett bra tag och jag är så sjukt trött på att titta på TV med massa reklam.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gullungar!!! Puss

2010-10-11 @ 21:27:38
Postat av: Mich & Leon

Design är på gång.. bara så du vet, men ska få tid att göra den klar också! i morgon kväll kanske för ikväll stänger jag på jobbet = sent.



Och visst var Prince of persia bra? :)



kramskrams

2010-10-12 @ 08:53:22
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December