Ny vecka.

{ 2010-10-0407:51:14 } Dagbok | 1 kommentarer


Måndag och ny vecka. Min vecka börjar med ledighet... Jag och Julia sitter i soffan, äter vaniljyoughurt med supergod müsli och tittar på Djungel Hjul. Halv nio ska det lämnas på dagis och jag ska dra iväg till gymmet en stund. Tolv hämtar jag igen på dagis, får se om vi då åkte till Tuben och leker kanske eller om vi bara går till parken. En sak är säker, jag vill passa på o mysa med Jullis när jag är ledig.

Igår var det jobb igen, var ganska mycket folk i rörelse så det var helt okej. Pappsen kom förbi en sväng och hälsade på också. Efter jobb åkte vi till Haninge, handlade och lämnade dräkt och mer till Eagles som jag hade kvar sen EM. Gud vad jag saknar cheerleading, jag tror det är kärlek som aldrig kommer att rosta.
Middag hos min pappa blev det också, Fannt och Adrian var också där. Vi äter ju middag hos pappa varje söndag, en grej för att hålla samman liksom och ha koll på vad som händer i allas liv.
Jag somnade på soffen lite över nio, tänkte jag skulle försöka se På Smällen på trean men börjar jag blunda, som jag gjorde i reklampausen, så är det liksom kört!


This is where you'll find me!




Kommentarer
Postat av: Sexy Vivvs

ÅÅHHH, jag vill också myysa m er..

2010-10-04 @ 08:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December