Tuben.

{ 2010-10-2720:14:30 } Julias äventyr och påhitt | 1 kommentarer


Idag som sagt så hade vi playdate med Michis och Leon. Vi möttes på tunnelbanan. Vi handlade god mat i centrum som vi tog med oss upp till öppna förskolan. Barnen var dock inte så intresserade av sin mat, man skulle kunna säga att dem var mest inställda på att leka så tillslut så gav vi upp. Dem sprang runt som om dem hade hur mycket energi och vi mammor satt mest och förundrade oss över hur mycket dem orkar, själv hade man ju varit helt död. Jag verkligen förundras över hur stora våra barn har blivit, kanske är det för att man har en till påväg som man ser med andra ögon. Dem verkligen leker med varandra och konverserar. Allt som allt har det varit en jättebra dag men nu är jag verkligen helt slut, ska sminka av mig och sen kanske kolla på en film med min älskade. Imorgon väntar jobb igen, känns helt konstigt efter att ha varit ledig såhär länge måste jag säga.













Leon-bus och Jull-bull, partners in crime!



Kommentarer
Postat av: vivi

SHIT hon gör läpparna!! Mama so proud!!

2010-10-27 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December