V 13+3 tror jag att det blir...

{ 2010-10-0719:33:15 } Dagbok | 1 kommentarer


Jag har alltid varit sämst på att räkna veckor vad det gäller graviditet men jag tror v 13+3 stämmer faktiskt... Såhär ser det i alla fall ut idag... (Har lite ångest för att jag inte har så många magbilder från när Julia huserade där inne, man jag hade ju inte bloggen då heller...)


 


Annars har dagen varit ganska seg, jobbade så få timmar och då är det liksom svårt att börja med något projekt. Man vill ju helst bli klar också.
Blev hämtad av min underbara familj och sen åkte vi hem till Plutten och åt hans superpannkakor, det är alltid lika gott och det blev över till matlåda imorgon också.
Nu sitter jag och tittar på Halv åtta hos mig, lite roligt ibland. Om inte annat så kan kan man ha det som inspirationskälla.



Kommentarer
Postat av: vivvs

Jag har världens vackraste bästis!

2010-10-08 @ 16:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December