Höst.

{ 2010-09-0108:48:19 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag är det första september och det känns verkligen att det börjar bli höst, det är helt annan luft ute.
Igår fyllde Fanny 21 år och vi hade lite fest här hemma. Jag lagade mat och pappa hade med sig tårta. Det var riktigt trevligt och Fanny fick fina presenter.
Jag är ledig idag också, Julia är lite småhängig så får vara hemma från dagis idag igen. Hon har varit ledig både måndag och tisdag. Planen var att hon skulle gå på dagis idag men vaknade och kändes inte 100% så får vara hemma istället. Vi ska ta en promenad, kanske leka i parken och bara mysa. Min lilla prinsessa...



Kommentarer
Postat av: vivi

Myspys! <3

2010-09-01 @ 10:19:59
Postat av: Mamsen

Vad trevligt det låter med kalas. Hoppas gumman kryar på sig. Kram

2010-09-01 @ 16:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December