Var har jag varit egentligen?

{ 2010-09-2808:01:05 } Dagbok | 0 kommentarer


Om jag ska vara helt ärlig så har jag bara varit hemma, det har alltså inte hänte NÅGONTING skulle man kunna säga. Eller detta var fram tills i fredags då jag och min lilla prinsessa drog iväg till Örebro, mormor och Sverker.
Åkte bil med Sverker som var i Stockholm. Vi bjöds på underbar mat, vädret var kanske inte på topp men det var ingeting som hindrade oss. Vi gick på stan, var i parken och bara tog det lugnt. Precis vad vi behövde.
På söndagen kom Ludde hem från läger, lite trött och sliten men supergullig i alla fall. Ännu mer god mat, hemmagjord glass, you name it. Åkte hem på måndag morgon. Vi har haft en superhelg och jag önskar att den aldrig hade tagit slut. Har kommit på att jag är ganska trött på Stockholm, luften bara gick ur mig när jag kom hem. Jag vill bo i hus, jag vill att Julia ska kunna leka i vår trädgård...
Efter lunchätande så åkte vi i alla fall in till stan och träffade Michis för en fika, supergott chaite. Blev dock inte så långt då Julia inte var på topp och ville vara stilla men vad ska man göra liksom.
Nu ska vi äta frukost här hemma och sen förmodligen ut i parken, det är ju så fint väder idag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December