Var uppe i ottan.

{ 2010-09-3020:31:21 } Julia i bilder | 4 kommentarer


Jag menar verkligen allvar, jag var uppe i ottan. Klockan 05.20 ringde min väckarklocka och jag gick upp mer sovande än vaken. Det vankades inventering på jobbet så det var bara att pallra sig till Tyresö C. Snällaste Plutten skjutade mig annars hade jag nog varit tvungen att gå upp ännu tidigare.
Slutade i alla fall klockan två och då åkte jag och hämtad min Jullbull. Det var ju pappsen som lämnade på dagis idag och då åks det bil = ingen cykel eller vagn att åka hem med = gå hela vägen hem. Julia är duktig på att gå och gör det mer än gärna men har mamma TUSEN saker i händerna så tycker inte hon det är så roligt. En promenad som i vanliga fall tar 10 min tog oss hela 40. Vi samlade olika pinnar och löv, stannade i parken och gungade samt hade drickpaus. När vi kom hem så plockade jag undan lite och sen kom min stora älskilng hem. Precis innan vi skulle åka till Vivi och Johnny på middag så ringde det på dörren, döm av min förvånging när jag ser Fanny stå utanför.
Idag hände något riktigt obehagligt Fanny på jobbet. Hon jobbar ju numera som stallflicka, något som passar henne perfekt... Men när hon idag skulle lasta hö till höstarna så spetsade hon sig med högaffeln i foten. Den gick nästan helt igenom och iväg till aktuen bar det. Usch och fy, är så glad att det gick bra i alla fall! Hon ska jobba imorgon, inge mer med det sa hon!
Vi åkte hem till Vivi ovch Johnny där det bjöds på supergod korvstroganof med ris, tomat och avocado. Vi kom hem vid halv åtta och nu sover lillan sött i sin säng. Jag ska kolla på Idol och kanske göra en kopp te. Är det någon mer än jag som tycker att alla sjunger ganska tråkiga låtar???












Lite pics på our qutiepie idag på väg hem från dagis






Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Hej!



Förlåt igen för att jag inte svarar.. ush!

Men ringer dig ikväll så kan vi prata i stället, min telefon är ju helt galen så har den inte..



Men hörs ikväll, om jag inte stör :P

Kramskrams

2010-10-01 @ 07:48:18
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Vivi

Mumsi! Familjen MAT! :P

2010-10-01 @ 09:34:03
Postat av: Mamsen

Helt urkassa låtar!

2010-10-04 @ 14:39:44
Postat av: lovisa

VINN ETT SEXIGT NATTLINNE JUST NU UPPE PÅ BLOGGEN! TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ TORSDAG SÅ ANMÄL DIG REDAN IDAG:)

2010-10-04 @ 14:58:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December