Blev en tripp tillbaka!

{ 2011-04-0813:57:52 } Noah i ord | 4 kommentarer


I onsdags kväll blev Noah sämre. Han andades konstigt... Vi ringde till avdelningen där vi var inskrivna och dem sa att vi skulle komma in så att en dr fick titta på honom. Vi blev kvar, jag och Noah! Han syresatte sig lite dåligt så vi blev uppkopplade till en maskin som mätte sånt och så fick han andas syrgas.
På morgonen kom dr med massa läkarstuderande och lyssnade på honom, det bestämdes att man skulle koppla bort syrgasen gradvis och att vi skulle vara kvar.
Framåt kvällskvisten fick jag bestämma om vi ville vara kvar eller åka hem. Klart vi ville åka hem men samtidigt så andades han fortfarande inte riktigt som han skulle så vi var kvar. Skönt att vara på plats om någonting skulle hända!
Natten gick mycket bättre än den innan och hans syresättning var jättebra utan syrgas. Vi träffade läkaren på morgonen och nu är vi utskrivna! Hemma hos Timothy och Julia igen och det är helt underbart! Vi har fortfarande en inhalationsmaskin hemma som vi ska ha över helgen men sen räknar dem med att han ska klara sig utan... Hur skönt som helst att han är bättre nu!



Kommentarer
Postat av: Vivi

världens bästa nois gois!

2011-04-08 @ 14:22:47
Postat av: Vivi

Världens bästa Nois gois!

2011-04-08 @ 15:35:35
Postat av: Nettan

Här kommer lite kramar från Hässelby och hoppas att allt går bra under helgen så ni får börja njuta ordentligt av er lilla familj !

2011-04-08 @ 16:45:07
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Sally

I think Noah has had RSV. Jimbo had this when he was 2 months old. Doctors told us he might have asthma as an teen... No sign of this. All is well with him. Noah should be fine. Scary though... I know!!

2011-04-19 @ 01:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December