Fredag, 1 april.

{ 2011-04-0110:43:28 } Dagbok | 1 kommentarer


Så går vi in i ny månad... Vår! Kanske inte så mycket till mysvår ute idag men det är i alla fall inte minusgrader! Funderar på om man kanske ska ta sig till lekland med Julia. Lilltjejen tycker att det är jättemysigt att vara hemma med oss men behöver samtidigt aktivering. Utflykten igår gjorde susen och det tror jag att lekland skulle göra också. Roligast vore väl om hennes älskling Leon också var med men dem är sjuka där hemma så det får bli en annan dag.
Ikväll blir det fredagsmys, Let's Dance är slut och jag vet inte riktigt vad jag ska fylla TV-kvällen med. Talang börjar ju men jag har aldrig tyckt att det är speciellt roligt. Kanske skulle se en film? The Kings Speech har jag varit sugen på att se länge! Film med en fet godisskål skulle sitta susen. Jag ska ju försöka sluta äta sånt och gå ner i vikt nu men jag vill ha en dag i veckan när jag får äta gott, det kanske får bli fredagar?!  





Kommentarer
Postat av: May

Jag kan alltid ata din godis om det behovs- :-)

2011-04-01 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December