På stan

{ 2011-04-1419:56:48 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag har vi varit på stan hela dagen. Träffade Michis, Leon och Charlie vid kvart över tio. Vi gick runt och tittade i massa affärer och kom väl hem med en del! Byxor och body till Noa, två sjalar till Julia (hennes är borta allesammans), ett pussel till Julia och den senaste Harry Potter-filmen. Vi åt god lunch på Vapiano, det är alltid lika gott där. Vet inte vad dem gör för recepten är simpla, är det kanske för att det känns lyxigt eller så är det för att det är färsk pasta.
Vi sa hej då vid två tror jag klockan var, eller var hon tre? Jag och Julia åkte i alla fall till Södermalm där det åts en glass och gungades i parken. Julia skötte sig så bra i affärerna, så bra som en treåring kan sköta sig, och jag tyckte att hon skulle få springa av sig lite.
Vi kom hem sen vid halv fem, det har verkligen varit en heldag idag och det känns i kroppen. Helt galet att gå på stan med FYRA barn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December