RS

{ 2011-04-0511:42:49 } Noah i ord | 5 kommentarer


Noah har fått RS-virus. Har inte känt att jag orkat blogga, vill bara ta hand om min lilla pojke.
I fredags så var han lite snuvig men jag tänkte inte så mycket på det.. På natten så blev han sämre och jag satt uppe med honom i princip hela natten. När klockan var 05.00 gav jag honom till Timothy, ställde mig i en dusch och sen åkte vi inte till SÖS. Vi var väl där vid sex kanske.. Fick hjälp jättesnabbt och det konstaterades att han hade fått RS-virus. Vi skrevs in och fick ligga kvar över natten.
Timothy och Julia kom med lunch och satt med oss på sjukhuset. Sjuksystrarna kom in var tredje timme och hjälpte oss inhalera koksalt, vi vägde före och efter ammining för att se att han fick i sig som han skulle. Allting gick bra och när läkarna rondade på söndagen så sa dem att vi kunde åka hem.
Vi fick med oss en masikn hem som han får inhalera i och det har gått jättebra. Han mår mycket bättre nu och imorgon ska vill tillbaka till sjukhuset för att kolla honom. Hoppas då på att dem ska säga han är frisk igen!
Det har verkligen varit jättehemskt och jag har studntals känt mig som världens sämsta mamma. Dels för att han har blivit sjuk och dels för att jag varit borta så myckte från Julia. Hon har dock tagit det bra och blev bara glad när vi fick åka med hem på söndagen. Känns lite overkliget och konstigt, inte direkt som vi hade tänkt att det skulle vara när vi kom hem från BB och bara skulle mysa! Huvudsaken är i alla fall att han mår bättre och det gör han verkligen nu!



Kommentarer
Postat av: Lina

Tråkigt att höra :(

Skönt att han mår bättre iallafall!



kramar!

2011-04-05 @ 15:10:36
URL: http://metrobloggen.se/linab
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Hoppas han kryar på sig! och du är inte världens sämsta mamma Emelie!

2011-04-05 @ 15:35:03
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Hoppas han kryar på sig! och du är inte världens sämsta mamma Emelie!

2011-04-05 @ 15:35:03
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Hoppas han kryar på sig! och du är inte världens sämsta mamma Emelie!

2011-04-05 @ 15:35:03
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Fy :( Vet exakt hur du känner dig! Kände precis som du när jag låg inne en vecka med Lexus när han hade rs. Dom på sös är verkligen underbara! Hoppas ni fick dom underbara läkarna vi fick :)



Hoppas verkligen han kryar på sig bra där hemma! Kom ihåg att du är absolut inte världens sämsta mamma!



Kram på dig!

2011-04-05 @ 15:39:59
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December