Soligt!

{ 2011-04-1913:03:49 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej det är värsta vår ute och därutav inget bloggande. Helgen bjöd på middag i Knivsta och kalas hos Laura från dagis. Eftersom Noah var dålig så känndes det inte som en bra idé att vi följde med på kalaset, vi åkte till Tyresö med Vivi och hälsade på hos hennes mamma istället.
När det är såhär fint väder så vill man ju inte sitta inne... Idag efter att vi lämnat Julia på dagis så åkte jag och Noah in till Söder för att handla till barnens påskägg. Tycker att det är svårt när man bara ska köpa något litet men jag tror att det blev bra i alla fall. Nu är vi hemma en snabbis och jag har precis ätit lunch. Ska snart ut och njuta igen. Timothy jobbar till tre och sen ska vi nog till Barnens Hus i Nacka och handla det sista till Noahs ägg. Måste fixa lite påskpyssel också, kanske ska måla ägg med Julia på torsdag eller nått.



Kommentarer
Postat av: emma ♥ emmasgarderober.blogg.se

Helt rätt att hålla sig borta från bloggen när solen skiner! :)

2011-04-22 @ 22:00:42
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December