Stadens sus och dus

{ 2011-04-2616:35:45 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag efter att vi lämnat Julia på dagis så åkte jag och Noah in till stan för att träffa Michis och Charlie. Dagens mission var att hitta klänning till Charlies dop. Främst till Michis eftersom jag kan åka in till stan vilken dag som helst liksom.. Vi gick runt och tittade och tittade, tog en korv i Kungsan till lunch. Vi klarade vårat mission och hittade en superfin långklänning på MQ. Precis hennes "stil" och det är även en klänning som hon kommer kunna använda flera gånger, både till fint och till vardags. Riktigt nöjd faktiskt. Själv hittade jag ingeting som jag verkligen ville ha, eller jo det gjorde jag väl men var inte riktit "provarhumör", det får bli en annan dag! Har några idéer som jag ska fundera på här hemma innan jag åker in och provar.
Nu ska jag snart sätta fart med maten, ingen aning om vad jag ska göra idag. Orkade inte åka och handla idag så det blir till att skrapa ihop vad vi har hemma. Vi har varit borta hela helgen ju så har ingen aning om vad som finns i kylen.



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

det förstår jag :) tack snälla du! jodå vi har haft en helt okej påsk, nidå? Kram

2011-04-27 @ 06:00:45
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December