Åka hem!

{ 2011-08-2609:25:17 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag får vi åka hem!!!! Timothy pratade med snickaren igår och han sa att dem bara skulle ställa in badkaret idag och sen var dem klara. Jag längtar hem så himla mycket! Jag vill plocka undan, dammsuga, laga mat och allt sånt i vårat hem. Vi har haft det jättebra på landet men som man säger "borta bra men hemma bäst!"
Vet inte riktigt vad vi ska göra i helgen. Timothy har sin sista semesterdag idag och börjar jobba imorgon. Då åker vi nog till Farsta och köper "börja-dagis-kläder" till Julia, nya örhängen också månne? Vi ska ha tvättstugan, hoppas vi kan fixa det idag så vi kan mysa resten av dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December