Flowers

{ 2011-08-0914:00:00 } Hemma hos oss | 1 kommentarer


I år har jag verkligen lagt ner tid på våra balkonger. Planterat fina blommor, fixat sittdynor, filtar och ljuslyktor! Tycker om att sitta där och dricka mitt morgon, blir som min lilla oas skulle man kunna säga. Balkongen blir som ett uterum och förlängning av både vårat vardagsrum och sovrum! Ska till hösten försöka sätta nya blommor som passar till årstiden och sen kanske enar eller något till vintern med fina små ljusslingor i!



Rosa och lila blommor nu till sommaren!





Kommentarer
Postat av: Vivvs

Jag tycker dom ser lite hängiga ut! :P haha

2011-08-09 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December