Födelsedagskalas.

{ 2011-08-1313:30:00 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår inhandlades det en mindre segelbåt (säger mindre segelbåt för jag inte vet vad modellen heter men den har tydligen tävlat i Olympiska Spelen, så det är en riktigt bra mindre segelbåt!) ute på Dyvik av familjen Herbert. Timothy hjälpte till att sätta ihop den och jag var helt imponerad av att han kom ihåg, det tror jag de flesta var faktiskt! Det blåste riktigt bra och jag måste medge att jag var lite nervös när Timothy och Jim skulle segla den till vår brygga. Det var lite darrigt när dem skulle ut ur hamnen med motvind och inte speciellt mycket svängrum men dem fixade det galant och väl ute till havs gick det undan. Idag firas Tina ute på Dyvik av släkt och vänner, kan tänka mig att båten kommar användas ganska flitigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December