Godmorgon!

{ 2011-08-1109:50:16 } Dagbok | 0 kommentarer


Ny dag igen, en ganska grå sådan! Har inga speciella planer för dagen... Kanske blir så att vi är hemma och fixar bara. Vi rev ju våran "plankvägg" i sovrummet igår och det måste nu målas. Vill sätta upp lite hyllor över sängen och ställa fina böcker på tillsammans med lite ramar kanske?! Vill också bygga en garderob med skjutdörrar istället för den byrå vi har nu. Byrån är hur fin som helst men vi är lite i desperat behov av förvaring här hemma och jag tror att en garderob i vårt sovrum är den bästa lösningen.
Nu ska jag klä på barnen här hemma, Julia ska iväg med Timothy till tippen. Jag och Noah stannar hemma och fixar lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December