Helg

{ 2011-08-2011:00:00 } Dagbok | 0 kommentarer


Lördag idag... Det regnar ute, är sommaren verkligen slut?
Har varit dåligt med bloggande, har nog egentligen ingen anledning mer än att jag har gjort annat. Timothys släktingar har varit här och mycket tid har spenderats tillsammans med dem. Har kört på med min träning, är verkligen motiverad att komma igång. Varit ute och sprungit i princip varje dag! Springer i 30 minuter, inte i jättetempo men sträckan brukar hamna mellan 4 och 5 km, man måste börja någonstans.
Har tvättat och plockat undan här hemma, börjat laga mat igen. Tycker jag har varit extremt dålig på det under semestern. Nu börjar vi dock komma in lite i rutiner igen innan jobb och dagis så då är matlagningen igång igen.
Idag fick tom Timothy hoppa in på jobbet då det var kort med folk, man kastas rakt in i verkligheten liksom. Jag och barnen är i alla fall hemma, vill inte gå ut i det här vädret. Mariell och Daniel kommer hit på fika, tänkte jag kanske skulle baka något tills dess?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December