Helt annorlunda

{ 2011-08-3113:17:32 } Noah i ord | 0 kommentarer


Har på senaste tänkt på hur annorlunda det är att vara hemma med Noah jämfört med hur det var med Julia. När Julia var liten var vi ute på utflykter nästan varje dag och jag kände mig stressad om vi inte var ute och rörde på oss. Nu med Noah så är jag hemma nästan hela tiden, känner inte alls att jag är i samma behov att komma ut som jag var förra gången. Jag är hemma och pysslar och njuter riktigt av det. Jag bakar lite här, tvättar lite här, städar lite här... Myser med min Noah och bara njuter av honom. Vi hämtar Julia och sen myser vi allesammans. Jag tycker att min mammaledighet med Julia var helt underbar den också och det slår mig att det är häftigt att underbart kan ta sig så olika former!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December