På landet

{ 2011-08-2208:49:34 } Dagbok | 0 kommentarer


Den här veckan ska dem göra om våra badrum igen och vi flyttar då ut på landet. Det har sagts att dem ska bli klara på en vecka då det inte behövs rivas eller så, dem ska bygga ovanpå det gamla. Vet inte riktigt om jag tror på det men OM jag hoppas!
Vi ska i alla fall bo här ute tills på fredag, skönt med lugn och ro såhär innan jobb och dagis börjar igen. Vi jobbar med att komma in i rutiner igen, dem har blivit helt upp och ner nu under sommaren och nu ska det vändas tillbaka igen. Hade väl kanske egentligen velat vara hemma och göra det men nu är det som det är.
Här regnar det idag så det blir nog innemys. Pyssel och kanske endel bakning...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December