Ska bli bättre väder.

{ 2011-08-2308:28:48 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag har det lovats lite bättre väder men det känns i alla fall som om hösten är på väg hit. Det är helt annan luft och min badlust är lika med noll. Bjuds det på sol idag så drar jag mig inte för att sitta på altanen och läsa min bok i alla fall.
Igår var vi och kollade på ett hus här ute till min pappa. Det var jättefint och hoppas på att det blir affär faktiskt! Efter det åkte vi allesammans tillbaka hit och grillade egna hamburgare, MUMS! Pappa bor här med oss också i ett par dagar, han jobber ju på dagarna men kommer hit och äter middag och sover. Skönt att man har ett ställer där man i alla fall kan rymma från verkligheten en halv dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December