Svårt att sova

{ 2011-08-2313:40:00 } Noah i ord | 0 kommentarer


Noah har sedan han föddes sovit jättebra och vi har varit så himla tacksamma för det! Julia var aldrig lätt att söva och hon vaknade flera gånger om natten, hon vaknar fortfarande.
Nu har det dock vänt och han sover inte alls bra, eller han sover men sover stökigt. Han vaknar aldrig riktigt men ligger och stonkar och vrider på sig. Inatt, precis som igår natt, gick han och jag ut och la oss på soffan för att inte störa de andra. I början så gick det bra om han fick ligga och snutta men nu räcker inte det. Tänkte om han kanske blev körig i magen då han somnade vid bröstet och gick miste om att rapa men så är inte fallet heller. Nu ställer jag mig upp efter att han fått mat, lägger honom över axeln och oftast kommer det en ordentlig rap. Kan det vara så att han kanske växer extra mycket just nu? Helt galet trött blir i alla fall mamma och jag önskar inget annat än få sova lite mer om natten!




Sleepig baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December