2:a advent

{ 2011-12-0421:18:42 } Dagbok | 0 kommentarer


Så har det varit andra advent också, helt galet vad snabbt tiden går.
Idag började man lägga golv här hemma, halva lägenheten är klar så det gick snabbare än vad i alla fall jag trodde. Jag och barnen började morgonen hemma hos Vivi och Johnny för att inte vara ivägen här hemma för det var vi verkligen ett tag. Där efter tog vi oss till Essningen för att fixa hemma hos Fanny, vi är inte klara än utan åker dit en dag till i veckan och fixar. Kan verkligen inte få nog utav att inreda och ser det ut som hej kom och hjälp mig här hemma får man pyssla hemma hos någon annan.
Efter det åkte vi hem till Vivis pappa och hans familj för att fira hennes lillasyster som fyllde 12 år idag, HIPP HIPP HURRA FÖR HANAN IDAG!
Hem kom vi vid halv åtta och då var det bums i säng för barn. Julia somnade sött men Noah däremot är vaken än. Han somnade i bilen och forsatte sova ett bra tag, fick ny blöja och välling typ i sömnen.. Sov vidare ett bra tag men nu är han hur vaken som helst. Sova inatt, tror inte det!! Imorgon är det måndag, ny vecka, nu DECEMBERVECKA med massor att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December