Dan före dan före dopparedan

{ 2011-12-2208:13:51 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej, verkligen bara två dagar kvar till julafton. Idag står julmatsinköp på planeringen och så ska jag göra knäck också. Ska snart iväg och lämna Snäckan på dagis och sen tänkte jag åka till Farsta en sväng för att se om jag kanske hittar nått fint att ha på mig på dopparedagen. Inte det lättaste har jag kommit fram till. Tänkte att om jag åker till ett centrum istället för in till stan så kanske det blir lättare, drar ner på val av inköpsställe liksom. Kanske tom så att man ska möta upp mannen på hans lunch och handla mat, så man inte har så mycket att göra på kvällen?! Han kan pyssla med nya hemmabiosystemet, jag göra knäck och pyssla med lite annat smått och gott, hmm känner nu att det verkligen vore den bästa lösningen. Mitt i allt detta julpyssel så får man ju liksom inte glömma att det är vardag också, det ska lagas mat osv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December