Det här med körtkort

{ 2011-12-0810:20:44 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag har INTE körkort och har aldrig upplevt det som ett problem. Har alltid tyckt det är helt okej att ta tåg eller buss och inte alls stört mig på att stå som sardiner i en burk i rusningstrafik. När Noah kom till världen så ändrades det totalt och nu får jag nästinintill panik när jag ska åka tunnelbana. Det är trångt, varmt, massa baciller.. Hur kan jag inte ha stört mig på det här innan? Jag är trött på att alltid vara beroende av någon annan. Som nu t ex, det står massa sopsäckar här från golvläggning och jag har inget speciellt att göra idag. Hade jag haft körkort kunde jag åkte iväg med dessa till tippen och Timothy hade blivit superglad när han kommer hem imorgon från Helsingborg. Men nu går ju inte det.. S J U T T O N!
Har bestämt mig för att 2012 ska bli året då jag tar körkort. I år fyller min man 25 år och då kan jag övningsköra med honom, underlättar en massa faktiskt! Vi har en bil som är bra att övningsköra med och inte minst så är jag riktigt motiverad. Körtkort here I come!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December