Från toppen till botten!

{ 2011-12-1709:05:11 } Dagbok | 1 kommentarer


Julbordet igår var verkligen helt underbart. Vi kom till Gröna Lund och innanför entren hade dem i princip byggt upp en granskog. Det fanns en samekåta där man sittandes på renskinn fick glöggen serverad framför öppna brasan.
När vi kom in var det största julbordet jag någonsin sett uppdukat. Det fanns verkligen allt du kan tänkta dig där och julpyntet gick inte av för hackor. Det var sådär underbart fint med ljusslingor ni vet... Vi satt verkligen där i fyra timmar, åt inte hela tiden såklart utan pratade och bara njöt av varandras sällskap. Det var helt klart toppen!
Innan vi skulle åka passade vi på att gå på toaletten, det är ju ganska långt hem om man ska åka tunnelbana och heter Julia. Skulle hjälpa Julia när hon var klar och utan att jag knappt hann reagera så ramlar min mobiltelefon ner i toaletten. Hur töntigt är det inte att jag verkligen greps av panik?! Fick i alla fall upp den och försökte helt hysteriskt att få isär den för att tömma på vatten. Råkade ta ut lite av ilskan på min älskade man vilket inte alls var meningen men ibland så kan man inte hjälpa sig själv. Jag har verkligen aldrig gjort något sånthär förut.. Jag har aldrig haft sönder en telefon, aldrig tappat bort ett par nycklar! Antar att någon gång ska vara den första.
För att göra lång historia kort så kommer jag i alla fall få en ny telefon och det tackar jag för. Det är lite skrämmande dock att jag verkligen saknar min telefon idag. Har min gamla Nokia nu men det är ju inte samma sak på något vis! Snacka om att gå från TOPPEN till BOTTEN på bara några sekunder.
Hade tagit massa fina bilder också och förhoppningsvis så ligger dem på minneskortet som jag har kvar och inte telefonen. Får se om min supertekninska man kan hjälpa mig med det sen!




Kommentarer
Postat av: Martha Herbert

Telefon i toiletten. Vad jag skrattade! Sånt händer, Min syrra tappade min brors rakapparat i toan. Vi ses snart och jag är överlyklig. God Jul och KRAM, Nana

2011-12-23 @ 02:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December