Friday-fun

{ 2011-12-3023:47:58 } Dagbok | 0 kommentarer


Kalasdagen är förbi och jag måste säga att det blev lyckat! Det var någorlunda städat, maten klar i tid och tårtorna rasade inte ihop. Om jag ska vara helt ärlig så blev dem supergoda. Favoriten var med limemousse, tyckte om den syrliga brytningen mot brownibotten som var riktigt mustig. Ser ni hur jag tror att jag kan prata som en kock men så är verkligen inte fallet. Till grund för min matlagning ligger mycket fantasi och en himla massa kärlek.
Plockade undan här hemma, hatar nämligen att vakna till disk dagen efter! Det inte bara ser otroligt tråkigt ut, det har även en tendens att lukta äckligt.
Barnen hade the time of their life i alla fall även om det på slutet spårade ur lite för Noahs del. Man får inte glömma att han faktiskt är en ganska känslig pojke och att mycket människor, högt tempo och hög ljudnivå kan vara påfrestande. Han sussade i alla fall sött vid halv nio och gör så ännu...
Nu sitter jag och the birthdayboy uppkrupna i soffan och tittar på hockey, heja småkronorna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December