Gör absolut nada!

{ 2011-12-0711:33:51 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag är en sån där dag när jag gör absolut ingenting när det egentligen behövs göras massor. Det är som om sakerna på min "to do"-lista bara hoppar över mig och får mig att bara vilja gömma mig under täcket. Tror att det har med vädret att göra! Igår var jag så himla peppad att fixa allting, det var kallt och skönt precis som jag vill ha det på vintern (bara snö som saknas). Vad vaknar man upp till idag, pissväder med typ snöblandat regn. Vägen till dagis var snorhal, höll på att drutta på rumpan flera gånger. Kan det inte bli bara med vinter nu, riktig vinter!
Nej sluta deppa nu Emelie och ta dig i kragen. Ska hugga tag i hammaren och försöka sätta upp en tvkabel, den sätter liksom inte upp sig själv!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Upp med morrhåren tiger! ( ett citat ur Aristocats) .

2011-12-07 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December