Mellandagar

{ 2011-12-2821:55:17 } Dagbok | 0 kommentarer


Det har vait mellandagar och min fästman har fyllt hela 25 år! Fullt upp med sjuka barn, bytandes av presenter och sånt har gjort att jag inte hunnit blogga. Tråkigt som sjutton då det kändes som om jag var inne i ett bra svep där precis innan jul! Tänkte nu ta mig i kragen och försöka komma tillbaka lite...
Idag har vi haft DRAMA när vi skulle byta älslingens surfplatta som han fick av mig i födelsedagspresent. Orkar inte dra hela historien utan tänkte nöja mig med att säga att vad som skulle varit en snabbtur till Farsta slutade men resa till Länna och sedan till Kungens Kurva = heldagsutflykt som vi inta alls var pigga på. Men efter mycket om och men kan jag nu presentera er för våra nyaste familjemedlem, Samsung Galaxy Tab 10.1!
Vill också säga att vinterkräksjukan förde lite gott med sig, brukar man inte säga "inget ont som inte har något gott med sig"?! Idag när jag på gymmet ställde mig på vågen så visade den -3 kg. Överlycklig gick träningspasset superbra och jag är nu ännu mer pepp att gå ner de sista kilona till min målvikt. Magsäcken har krympt också, känner att jag inte alls får plats med den mängd jag åt förut och tänkte försöka låta bli att töja ut den igen. Små portioner och ofta har jag hört ska vara bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December