Men okej TRÖTT!

{ 2011-12-0616:12:53 } Dagbok | 1 kommentarer


Har varit på stan hela dagen och julhandlat, pausade en liten stund och åt lunch med systeryster. Kom hem med en hel del och la lite olika ordrar på nätet nu när jag kom hem, klapparna är snart klara! Kanske kan pusta ut lite då..
Nu sitter vi allesammans i köket och jag känner bara "Emelie varför satte du dig ner?" Inte som om jag har tid att vila direkt för ikväll ska jag på julbord med mina arbetskollegor. Julbord slår ju aldrig fel men just nu är jag så trött så att ta mig utanför dörren känns som ett extremt projekt. Timothy kommer snart hem från jobbet och då står dusch på schemat, kanske vaknar till då. Dagar som den här, när Noah inte har sovit på natten, Julia vaknar klockan halv sju och möjligheten till sovmorgon inte existerar tackar jag Han där uppe för kaffe!



Mitt favorithak just nu, Espresso House





Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Det är baaara bra här :) Känns som att det är mkt som händer bara, haha dop, P's jobb m.m. men ska inte klaga.

Hur mår ni? Kram

2011-12-06 @ 18:36:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December