Men vilket busfrö

{ 2011-12-1516:30:00 } Noah i bilder | 0 kommentarer



Noah/busfrö 2011-12-15
Vad gör man liksom? Vår son är helt galen i sladdar, kan inte komma ihåg att Julia var så alls. Det spelar ingen roll var man sätter ner honom, han lyckas hitta saker överallt som man inte får leka med. På senaste är sladdar en favorit, han har även lärt sig att öppna TV-skåpet som jag tyckte jag var så smart att byta till. Hänga i gardinerna är också kul. Det värsta är att när man säger till så tittar han sig bara över axeln och skrattar åt en. Hur håller man sig för skratt undrar jag. Jag bitar mig verkligen i tungan för att inte skratta men han ser hur mina mungipor dras mot öronen och ger mig ett ännu större leende.
Vad kan man säga, jag verkligen älskar vårat lilla busfrö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December