Merry Xmas

{ 2011-12-2514:53:18 } Dagbok | 3 kommentarer


God Jul på er alla... Julen blev inte alls som vi hade tänkt här hemma. På fredagen låg jag helt deckad i VINTERKRÄKSJUJAN! Ja ni läste rätt, det som inte fick hända hände. Jag var dålig hela fredagen, kom helt ärligt inte ur sängen.
Julafton kom och då var det Julias tur. Mammas duktiga flicka tog det bra i alla fall, kanske just för att det var julafton. Min pappa, syster, och Vivi med Nora var här i alla fall (på egen risk) och lite julbord blev det.

Måste erkänna att jag är lite uppgiven (kan man säga så?!) Vi gjorde verkligen det bästa av situationen, vi tittade på Kalle och öppnade julklappar men det var ändå inte som jag hade tänkte mig. Noahs första jul...
Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma. Har plockat undan lite efter igår, det som jag inte orkade då och nu är det Ensam hemma på TV. Gillar att det börjar bli mörkt så man kan njuta av de levande ljusen.



Kommentarer
Postat av: MM

Luna e sjuk oxså. Stakarna! God jul på er. Puss

2011-12-25 @ 17:39:33
Postat av: Martha Herbert

MM hade samma problem Julafton och fick inte vara med hos Tim. Han var snäll och skickade tre elvar (Jim, Chotte, och Addie) över till MM's med deras paket.Nu har Fisher, Luna och MM varit dålig. Bara Justin har klarat sig!!! God Jul till alla ändå! Kram, Nana

2011-12-25 @ 19:39:17
Postat av: Anonym

Sorry Em.... Thinking of you guys.

2011-12-26 @ 14:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December