Städmani

{ 2011-12-0911:30:00 } Dagbok | 2 kommentarer


Okej för er som inte visste så har jag städmani. Jag städar här hemma varje dag, dammsuger, plockar tvättar you name it jag gör det! Nu när vi håller på att lägga golv har mina städrutiner totlat kommit ur balans och jag kan inte alls göra som jag vill. Det ligger saker överallt och jag har kommit själv att ha lite halvt panik. Eller vaddå halvt panik, jag har panik! Gansk töntigt om jag får säga det själv men den hemska sanningen är att jag är sån. Jag måste ha rent och snyggt omkring mig annars mår jag dåligt. Jag vill att Noah ska kunna krypa runt som han vill utan att jag ska hoppa upp och säga "aj aj" eller lyfta bort honom från något som inte alls är ämnat att lekas med. Det måste verkligen bli klart nu! Timothy gör verkligen allt för att vi ska få det fint här hemma och ibland förundras jag över hur han orkar med mig. Det är inte alla som skulle orka leva med en städmanisk tjej som jag!
Nu klär jag på barnen och åker hem till Vivis mamma för att baka lussebullar, här hemma orkar jag inte vara!
Lovely friday to everyone!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Det finns i din fars släkt :) Det blir nog fint med det nya golvet..hälsa alla där nere..

2011-12-09 @ 13:04:05
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Ha så kul , baka åt mig ;) <3

2011-12-09 @ 14:18:28
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December