Två veckor till julafton!

{ 2011-12-1010:00:00 } Dagbok | 0 kommentarer


Det är verkligen bara två veckor kvar till julafton, det här är inte riktigt klokt. Vi är klara med alla julklappar, inte inslagna än men det kanske blir projekt framför julfilm ikväll?! December är en utav mina favoritmånader, jag älskar allt som hör till den. Jag älskar mörkret (faktiskt typ den enda månaden då jag tycker det är okej), jag tycker om kylan, allt pynt som kommer upp på stan. Jag älskar allt pyssel och efter att igårkväll ha röjt hela vårat sovrum i princip så känner jag att det finns hopp för mig också. Nästa vecka kommer det städas, pyntas och pysslas som bara den. Tänkte kolla lite recept till julgodis som jag ska göra, räcker kanske med tre sorter eller nått.
Samtidigt som jag älskar december så blir den ofta stressig, vad är det med oss kvinnor att vi vill ha allt klart till jul? Jag vill i alla fall att allt ska vara klart här hemma till jul så att vi under jul, mellandagar och nyår BARA kan ta det lugnt. Inte hålla på att fixa massa här hemma utan bara njuta av att vara med varandra, det är inte så ofta vi är det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December