Dag 1

{ 2011-02-2320:42:42 } Dagbok | 3 kommentarer


Om mig

Mitt fullständig namn är Emelie Elisabeth Charlotta Widman och jag föddes den 5 februari 1987 på Södersjukhuset. Mamma heter Inger och min pappa heter Thomas. Jag har ett "helsyskon" och hon heter Fanny. I och med skilsmässa fick jag mina gulliga "halvsyskon", Ludde Frida och Jesper.
Jag är uppvuxen på Stockholms södra sida, har verkligen bott där hela mitt liv.
Senare delen av mitt liv har jag tränat cheerleading med Haninge Power Cheer Ealges, mina underbara örnar. Har delat många underbara stunder med dem.
Jag blev tillsammasn med min drömprins när jag gick i tvåan på gymnasiet, han gick i trean. Vi har gått samma dagis, låg- och mellanstadium också men det var först på gymnasiet som vi fick upp ögonen för varandra på riktigt. Vi flyttade ihop 2006 och i januari 2008 fick vi vår dotter Julia. Sommaren 2009 flyttade vi till lägenheten där vi bor nu. Nu i april kommer vårat andra barn, en liten pojke blir det den här gången!
Jag vill säga att jag är en glad person som vänar om andra, min familj och mina vänner gär alltid först. Jag är extremt noga med att ha rent och snyggt omkring mig, vet ibland inte om det är så bra... Jag tycker om att laga mat, framförallt när jag har tid på mig! Baka tycker jag också är roligt men det är lättare sagt än gjort i vår gasugn kan jag säga.
Jag tycker inte om falska människor eller männsikor som skryter. Jag tycker absolut inte om kokta morötter eller att åka X2000-tåg, får mig verkligen att må illa.



Jag och Julia i Italien 2008, jag har typ INGA bilder på mig själv för jag tycker jag blir så ful på bild!





Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Du är knäpp som tror du inte blir fin på bild!

ville bara säga det.

Puss

2011-02-23 @ 21:04:50
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: vivi

Like I didnt know all this snygging! ;)

2011-02-24 @ 10:15:51
Postat av: Mamsen

Du är superdupersnygg!!! Hur brun är Du inte på den här bilden, hur blå ögon har Du inte och hur liten är inte Jullan?

2011-02-25 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December