Dag 3

{ 2011-02-2508:35:49 } Dagbok | 1 kommentarer


Mitt älsklingsdjur


Om jag ska vara helt ärlig så har jag fakiskt inget favoritdjur, måste jag dock välja något så måste det nog bli katt.
När jag gick på gymnasiet så hade jag en underbart söt katt som hette Laban. Han var unge till min mammas kat Sessi. Laban var inte som en vanlig katt, jag skulle faktiskt vilja säga att han var mer som en hund. Han sov alltid i min säng, an följde mig till tåget när jag gick på morgonen och väntade på mig där tills jag kom hem och då gick vi hem tillsammans. Han brukade alltid sova precis vid mitt huvud och när väckarklockan ringde så slickade han mig i ansiktet. Han var verkligen den underbaraste katten man kan ha.
Laban blev påkörd av en lastbil hemma i Farsta, jättejobbigt var det. Dem ringde från djursjukhuset när jag var på jobbet och sa att Laban hade kommit in med polisbil och var påkörd. Vi åkte dit allesammans.... Jag, Timothy, Fanny och pappa. När vi kom dit så hade han fått massa medecin men var fortfarande slö, veterinären sa att allting innuti honom i princip var förstört och att det bara fanns en utväg. Gud vad jag grät den dagen! Laban var nästan helt vit förutom en grå fläck på huvudet som gick ner över ena ögat.



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Tack så mycket :)

2011-02-25 @ 21:47:52
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December