Deppdag?!

{ 2011-02-2811:47:11 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag känner jag mig lite halv depp faktiskt. Vet inte riktigt vad det är? Kan det kanske bero på sömnbrist? Julia är på dagis, hon blev jätteglad att se alla sina vänner igen efter en hel vecka hemma. Som jag känner nu så vill jag bara ha henne hemma och gosa med henne, hon ger mig så mycket glädje. Samtidigt så vet jag att jag inte hade orkat. Är nog bäst att jag är hemma HELT själv idag och bara tar det lugnt. Ska lägga mig i sängen och läsa min bok tror jag. Skulle behöva putsa glasbordet här hemma men jag orkar inte. Gud vad jag klagar men ibland måste man få göra det också!
När jag hade lämnat Julia åkte jag en snabbis in till stan och handlade ansiktspeeling från The Bodyshop så tror jag ska göra en ansiktsbehandling, kanske blir piggare av det man vet aldrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December