Eftermiddagsfika och middag

{ 2011-02-0118:43:29 } Livets goda | 3 kommentarer


Har varit riktigt huslig idag. Jag jobbade bara till tolv och när jag kom hem bakade jag en kaka, riktigt mumig med hallon. Vi hämtade prinsessan på dagis och fikade tillsammans framför Svanprinsessan!
Jag har länge pratat om att jag ska göra egen fiskgratäng men liksom aldrig tagit mig för det. Idag hände det dock... Det gick hem här hemma också! Var meningen att pappa skulle komma och äta, han har jouren så tänkte jag kunde bjuda på lite riktig mat men det hinns inte med då hissarna bara strömmar in. Timothy blir dock glad som får matlåda till imorgon!




Eftermiddagsfika




Middag




Julia åt som en hel häst!






Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Smaskens!

2011-02-01 @ 19:19:51
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Vivi

Mama so proud of you, boobiE!

2011-02-02 @ 08:39:27
Postat av: Mamsen

Helt fantastiskt!!! Du är en riktig "matmor"! Kram

2011-02-02 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December