Familjekväll

{ 2011-02-1709:19:25 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår blev det familjekväll hemma hos Fanny. Mamma är i stan och skulle fixa i hennes lägenhet så då åkte vi alla dit för att hjälpa till. Mamma och jag handlade massa saker till henne på Söder, åkte sen hem för att sedan ta bilen med Timothy och Jullis till Lilla Essingen. Det fixades och donades... Sattes upp grejer och möblerades medans jag lagade mat. Pappa kom dit och borrade! Det var en lyckad kväll i alla fall. Vår lilla familj åkte hem tidigare då Julia hade haft en lång dag på dagis och efter ett tag kom även mamma hem hit.
Julia vaknade vid fyra och ville verkligen inte somna om, hon vill gå och sova hos mormor. Timothy bar ut henne dit och sen fick vi VÄCKA henne halv åtta. Hon sov som en stock! Nu har jag varit och lämnat henne på dagis, hon var på världens superhumör idag verkligen. Nästan så man ville ha henne hemma hela dagen men planerat var dagis... Imorgon blir det dock mysdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December