Födelsedagskalas.

{ 2011-02-1208:22:24 } Dagbok | 0 kommentarer


I onsdags fyllde min underbara Vivi hela 23 år, det firade vi igår. Supergod smrgåstårta (lite utav en tradition faktiskt) och bullar! Jag bakade en citronpaj som jag trodde skulle bli helt misslyckad... Har upptäckt att det är extremt svårt att baka i gasugn så nästa spis ska ha varmluftsugn.
Supertrevliga människor var där, alltid lika kul när alla samlas! Vi kollde på Let's Dance och sen hem för att lägga Julia. Hade lite halvt trott att hon skulle kunna somna där men såklart hade hon svårt att slappna av!

Idag är också dagen då jag och Timothy ska bo på hotell. Måste erkänna att jag är nervös för att vara utan Julia men jag påminner hela tiden mig själv att vi MÅSTE lämna bort henne nångång. Det är ju med min pappa också och han är supergullig med Julia!
Undrar vag man ska ha på sig när vi går ut och äter? Vill va fin men det jag har och KAN ha just nu är liksom använt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December