Har varit och fikat med Vivisan!

{ 2011-02-2612:03:13 } Dagbok | 0 kommentarer


Timothy är på jobbet, jag och Julia har varit och fikat med Vivsan. Vi skulle hämta smörgåstårta till eftermiddagen då vi ska på firande hemma hos Vivi och Johnny och passade då på att fika. Vi var på ett superställe i Bandhagen! Man tror att bara för att det ligger i Bandhagen så ska det vara gaska sunkigt men då var det verkligen inte. Det var otroligt fräscht, dem hade mycket saker att välja bland och det var väldigt rymligt så man skulle lät få plats med barnvagn. Det ligger precis vid Timothys jobb också så jag och Julia kan fika där och sen åka hem med honom efter jobbet. Det var helt enkelt super... Nu ska jag duscha, Timothy kommer snart hem från jobbet och sen ska vi till Vivi och Johnny och äta smörgåstårta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December