Helgen!

{ 2011-02-1411:36:49 } Dagbok | 0 kommentarer


I helgen har det sugit med update här på bloggen... I lördags så sov jag och Timothy på hotell! Det var verkligen supermysigt, vi var ute och åt trerätters på italiensk restaurang och sen bara mös på hotellet. Sov en helt natt gjorde Timothy, inte jag för jag var tvungen att gå på toa 100 ggr typ. Vi sov till åtta för första gången på länge och avnjöt sen god hotellfrukost. Hur kan det vara så gott med hotellfrukost?
Det hade gått jättebra för Julia och morfar också. Dem hade varit ute och lekt, ätit pizza och kollat på Toy Story-filmerna. Hon hade somnat vid halv nio och inte varit ledsen alls. En riktigt bra premiär att sova utan mamma och pappa blev det alltså.
Igår när vi kom hem så gjorde vi oss iordning och åkte hem till Leon som hade piratkalas. God tårta, goda kakor, massor av paket... Efter kalaset så packades i princip alla deras saker in i släpvagn och åkte iväg till Knivsta. Dem har nämligen FLYTTAT nu! Helt galet och roligt... Ser fram emot att komma och hälsa på snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December