Hotell bokat!

{ 2011-02-0708:32:47 } Dagbok | 3 kommentarer


I julklapp fick jag och Timothy av min mamma med familje ett presentkort på ett hotell på söder. Nu på morgonen har jag bokat rum för helgen! I födelsedagspresent fick jag presentkort på en italiensk restaurang så där ska vi äta lyxig middag innan. Ska bli så himla mysigt, första gången vi gör något sånt här tillsammans. Först gången som Julia ska sova utan mamma och pappa också! Min pappa kommer hit och ska vara barnvakt. Filmkväll med godis och massa mys ska det bli, både jag och Timothy håller tummarna för att det ska gå super. Känns som om det verkligen är dags att lämna bort henne nu, hon är ju trots allt tre år nu. Dessutom så är det bra att ha testat innan lillebror kommer också... Jag och min älskling ska njuta på hotell i helgen, kan nästan inte fatta det!





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bra jobbat Mimmi!! Hoppas Ni får det skönt. Kan Du vara snäll och skicka över korten på Er och på Julia och Er? Tack på förhand. Puss

2011-02-07 @ 12:55:04
Postat av: vivi

Det är ni värda BFF.

2011-02-07 @ 12:58:04
Postat av: Nettan

Va mysigt ni kommer att ha !



Ett stort grattis i efterskott !



Kramiz

2011-02-07 @ 14:55:31
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December