Igår var det min födelsedag!

{ 2011-02-0609:40:35 } Dagbok | 1 kommentarer


Igår fyllde jag som sagt hela 24 år! Vilken dag det var... Började med att bli väckt till sång av man och barn, fick den finaste skötväskan i hela världen och varm choklad med vispgrädde! Åkte sen iväg till jobbet, var på allmänt bra humör så tiden gick fort. Blev överaskad av pappa på jobbet och fick fint halsband! TImothy hämtade oss i Tyresö och så skulle vi åka förbi Vivis place i Skarpnäck för att hämta lite kläder. När Timothy öppnade dörren så hoppade alla mina älskade fram och sjöng "ja må hon leva" i kör! Jag blev så chokad att jag bara skrek rakt ut och började sen att gråta. Min bästa vän hade tillsammans med min fästman gjort en helt underbar överaskningsfest till mig, första överaskningsfesten i hela mitt liv. Jättegod mat och min favorittårta! Jag fick massa fina presenter och bara njöt av att ha alla jag älskar runt omkring mig, börjar nästan gråta igen när jag tänker på det!

Tack tack tack allesammans for giving me the birthday of my life! Tusen miljoner tack till min underbara bästa vän och fästman som gjorde det här för mig! (Timothy mest för att han kunde hålla sig och inte försäga sig, hihi!)



Kommentarer
Postat av: Vivi

Älskar dig mest.

2011-02-07 @ 08:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December