Ingen idé att hålla hemligt...

{ 2011-02-0508:21:04 } Dagbok | 2 kommentarer


... att jag fyller hela 24 år idag! Har haft lite småpanik hela veckan för att jag verkligen börjar känna mig gammal. Eller gammal kanske inte är rätta ordet utan snarare att man tänker mer på vad man inte har gjort som man känner att man borde göra. Mina sak som jag känner att jag borde göra är plugga, göra något utav mig själv. Igår när jag stod och pratade med fröken på dagis om det här fick jag dock som en liten uppenbarelse. Tänk om jag skulle sluta och tänka på saker som jag inte har gjort eller måste göra och istället fokusera på vad jag har gjort!
Jag har träffat mannen i mitt liv, mannen som gör mig lyckligare än någon annan man på hela jorden skulle kunna göra. Jag har fött vår gemensamma dotter som gör de mörka dagarna så otroligt mycket ljusare. Vi har flyttat till vår underbara lägenhet där vi tillsammans har byggt upp en vardag. Jag har alltid sagt att jag vill ha två barn innan dess att jag fyller 25 och det ser ju verkligen ut som det kommer hända också. Kort sagt så skulle man kunna säga att jag lever ett underbart liv som jag älskar att jobba för att hålla underbart!



Kommentarer
Postat av: farmor Tina

GRATTIS på 24 årsdagen. kram

2011-02-05 @ 10:47:33
Postat av: MM

Ahem.... jag e liksom jatte gammal!!! 36!!!

2011-02-06 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December