Julia sover middag

{ 2011-02-2213:04:06 } Dagbok | 1 kommentarer


Nu ligger Julia och sover middag. Tanken var ju att vi skulle gå ut och gå men efter som det snöar IGEN så är vi inne. Jag bli galen på denna vinter, ska den aldrig ta slut eller?
Har gjort mig själv en kopp kaffe och sitter nu och tittar på Project Runway. Tänk så många barn som Heidi Klum har fött och hur snygg hon är i alla fall, motivationen att gå ner i vikt när lillebror har kommit ut. Längtar framförallt till att gå långa promenader, detta om den här eländiga snön någon gång hade tänkt att försvinna?! Nu börjar Oprah och jag hoppas på att är ett riktigt intressant ämne!



Kommentarer
Postat av: Erika

Härlig blogg, denna blir bokmärkt!

2011-02-23 @ 01:05:36
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December