Knivsta

{ 2011-02-2608:55:26 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår var det fredag och det var Julias andra dag som feberfri = dags att hitta på något att göra.
Klockan ställdes på sju och jag gick upp och gjorde alla räkningar, skönt att ha dem klara så snabbt som möjligt. Vi klädde på oss och sen bar det av mot Knivsta. Vi skulle hälsa på Leon med familj i deras nya radhus. Det gick verkligen jättesmidigt att åka. Jag orkade inte springa till pendeln i Centralen men vi hann med det som gick en kvart senare, hade med oss frukt på tåget osv. Bytte i Märsta till ett annat tåg, ca 7 min på det och sen mötte Michis och Charlie oss. Vi handlade lite på ICA, jättefin ICA och sen promenerade vi hem till dem.
Området var verkligen mysigt, barnvänligt som sjutton. Raduset är precis lagom stort, sådär att man känner att man klarar av det liksom. Bra planerade rum men mycket utrymme, skulle kunna säga att det är perfekt. Barnen lekter, Jonas renoverade (vilket tempo den mannen har) och vi lagade lunch. Det var super! När Timothy slutat jobbet så kom han också och tittade hur det såg ut, han blev lite kär tror jag. Vi bjöds på middag och satt och pratade, riktigt lyckad fredag! Nu är vi verkligen helt galna på att flytta...
Leon och Julia leker så bra tillsammans också, det är en fröjd för ögat att se. Längtar till i vår när vi kan släppa ut dem i parken utanför dem! Leon är så gullig och vill att Julia ska sova över! Snart playdate igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December