Lugnt på lördagmorgon

{ 2011-02-1908:36:24 } Dagbok | 0 kommentarer


Vi vaknade halv åtta och nu äts det frukost framför Shrek. Så himla skönt att ta det lugnt på morgonen! Tror vi ska iväg en sväng till Nacka Forum på förmiddagen, måste kolla på ny telefon till Timothy. Han har ju nån billig grej nu som fungerar lite halvt, mest för att han inte vet vad han vill ha för telefon. I torsdags så fick den tuppjuck och laddade ur fast den hade legat på laddning hela natten. Jag fick lite smått panik när jag inte fick tag på honom och bestämde då att vi måste hita en ny telefon. Tänk om jag måste föda barn och så kan inte han svara i telefon liksom!
Klockan två ska vi vara på kalas hemma hos Pelle som går på Julias dagis... Ungefär vad som händer idag skulle jag tro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December