Nytt!

{ 2011-02-1816:26:07 } Bebis graviditeten | 0 kommentarer


Efter vi hade vari på museum så var det lite tid att döda innan mamma skulle med tåget så vi tog oss en tur till Geggamoja-butiken som har öppnat på Greveturegatan! Skulle handla matchande mössor till barnen och det kom jag hem med... Mormor köpte en cool grön outfit, pikétröja och byxor, jag köpte en filt till lillebror också! Var lite osäker på färgen, gul och orange, men tyckte sen att den kan vara ganska cool i vår! Dem hade många fina och filtar är något jag inte tycker man kan få för mycket utav, kommer handlas rätt mycket där känner jag på mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December