Så var det fredag igen...

{ 2011-02-1108:47:16 } Dagbok | 0 kommentarer


Måste erkänna att jag känner mig ganska deppig idag, helt ärligt! Kändes verkligen som om det började bli lite vår, man kunde se barmark och solen sken. Vad hände sen? Jo det kommer 3 dm snö IGEN och luften går bara ur mig. Känns som om vi har hoppat tillbaka två månader och ska fira jul igen liksom. Jag är verkligen en christmasperson men allting har sin tid och nu vill jag verkligen att det ska bli vår och vi ska föda barn.
Har lyxat med riktig brakfrulle här hemma för att bli lite gladare. Kellogs Special K Redberries, macka med leverpastej och sen lyxkaffe. Dags att klä på sig och ta tag i dagens bestyr!




Lyxkaffe i mina fina koppar till frukost





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December